Love. Cinta. Sayang.

Love. Cinta. Sayang.

Thursday 28 April 2011

Sources of LOVE

Hr ni hr last exam..
Aku pon dgn muka selenga g exam tanpa study..
Ala, writing je pon.. Hehehe..
Plus plak, Fatin 2 tersalah time exam..
Hah, terpaksa la aku merempit naik kereta pecut hambek die..
Xpe doe, aku sayang kau..
Lepas exam tahap merdeka mmg gaban la kan?
Al-maklum la, semua spesis x hengat dunia..

Start dgn sesi makan2 dan menyetan dgn beberapa makhluk yg sewel..
Fatin 1, Fatin 2, Ezza, Nizam, Madi dan Mek A'a..
Aku rindu korang doe..
Kami ada cheers baru designed especially utk MAP next sem..
Dan drama terbaru adaptasi cerita RAPUNZEL..
Well, hr ni last kita semua jumpa..
4 bulan aku tanpa korang..
Xpe, kita tunggu je ya result yg menanti..

Sambungan kes gila Tanjung Rambutan td dkt karok..
Aku, Fatin 1, Fatin 2, Fatin 3 dan Jannah..
Phening kan byk sgt fatin..huahaha..
Semua dah lepas tension la kononnya..

Malam plak..
Sepatutnya malam ni kami masak utk preparation esk hr..
Tapi..
Tiba2 jah, plannya dijadikan mlm ni...
Random kan? Itulah KAMI..

Bermula dgn sambutan hr jd 3 ekor pets kesayangan aku..
Syahir, Yanie dan Wan..
Selamat Hari Jadi..
Happy advanced birthday..
Hope semua suka hadiah yg aku bg..

Sesi fotografi berjalan seperti biasa..
Bayangkan kami gedik jd model dr pukul 12-3.3- pg..
Dah lapar bru sedar dh lama rupanya kami menggedikkan diri secara x sengaja..
Lalu berlalu ke MAMAK dan melantak..

Kalau nak di story semua kt sini x cukup..
Cukupla semuanya ku pendam di hati menjadi memori..
__________________________________________________________________________________

*Aku happy tgk paan dgn yanie*
*Hope yanie suka*
*Harap wan jadi JAKSA yg berjaya*
*Aku sedih tgk jannah rindu saddam*

__________________________________________________________________________________

*Dan I sayang U*
*U kawan plg best I pernah ada*
*Sian U kan, dgr I ngs, mbebel, gelak cam setan*
*But seriously, I sayang U*
*Sayang gila babi*

p/s: If U lost IT, don;t bother to speak to me anymore..And remember those promises.. 

No comments:

Post a Comment