Love. Cinta. Sayang.

Love. Cinta. Sayang.

Wednesday 13 April 2011

CINTA

Cinta..
Datangnya selalu bersama rindu..
Perginya selalu bersama sendu..

Aku rindu untuk bercinta..
Tapi hati dah lama terluka..

Aku dah malas nak fikir..
Aku x pernah berdendam dgn org..
Kalau benar mereka benar..
Kenapa x berani ungkapkan kebenaran..

Aku juga punya hati punya perasaan..
Aku x mahu dilukai..
Aku hanya seorang kawan..
Yang mengharap engkau sentiasa di sisi..
Walaupun cinta memisahkan kita..
Namun aku x sanggup..
X sanggup melupakan kau dalam hidup..

Kau adalah kenangan terindah..
Kau pernah menyayangi aku..
Kau pernah memeluk aku..
Dan..
Kau pernah mencintai aku..

Apa yang aku harapkan..
Hanyalah sekadar sandaran..

Biar aku mengalah..
Biarkan aku yang bersalah..
Biarkan aku dikeji..
Biarlah aku dibenci..

Aku sanggup..
Kerana kau..
Walaupun terluka..
Tapi kau paling ku sayang..
Selama-lamanya...

No comments:

Post a Comment