Love. Cinta. Sayang.

Love. Cinta. Sayang.

Tuesday 26 April 2011

Movie

Aku rasa musim exam adalah musim movie bg aku...
Kononnya tension, pegi la tgk movie kan, haha...
Masalahnya tiap2 hari tension, apa kes hah?
Tension, keluar..motif: nak lepas tension...
Balik UKM, tgk buku trus tension blk..
Pastu keluar blk, makan la pe lg...
Obviously, ada confession ni..

Ehem2..Dengan ini bahawasanya...
Saya Zety Zalaluddin, pelajar EwwKayEm...
Ingin membuat pengakuan secara lisan dan bertulis..
Bahawa saya telah dgn secara rasminya mengorbankan..
Sejumlah besar otak, masa dan duit saya yang 'agak' preious..
Untuk menengok MOVIE ya, di PAWAGAM berdekatan saje..
Dengan tujuan melepaskan tension di kepala hotak yang bertimbun ni..

Dah x larat nk skema..
Kononnya aku tgh formal td..
Now, meh aku list kt korg antara..
Movie2 yang aku dh x sengaja tgk..
1. Just Go With It
2. RIO
3. CUN!
4. Dilarang Masuk
5. Source Code
6. Scream 4
7. The Roomate
8. HOP
*Ada lg kot tp x ingat*

So..
Aku rasa..
Aku nak tobat..
Aku  nak study la..
Tapi aku rasa macam..
Nak g tgk wyg la esok..
Bukan apa la kan org kata..
Nak exam ni otak kena tenang..
Jangan tension2, jangan serabot sgt..
So, di sini dh jelas ye niat aku mmg baik..
Aku nak release tension SUPAYA aku tenang..
Untuk study, hadam dan jawab paper seterusnya..
Dan secara tidak langsung memperolehi keputusan exam.. 
Yang baik dan membanggakan ibu bapa dan seluruh keluarga..
Therefore, aku rasa esok aku nak release tension tahap gila babi..
Dengan  sapa? Dengan orang2 yang aku sayang la..Sayang sangat2..


Baiklah.
Saya mahu tido.
Assalamualaikum..





No comments:

Post a Comment