Love. Cinta. Sayang.

Love. Cinta. Sayang.

Friday 11 March 2011

Melukai dan Mencintai

Aku sendiri x pernah minta semua jd mcm ni..
Aku hanya inginkan seorang Lelaki yang memahami aku..
Yang menghormati aku..
Yang memberikan aku segala sayang..
Yang menyelamatkan aku dari sakit..

Tapi kenapa aku kehilangan nya disebabkan keluarga?
Apa pun yang telah terjadi,
Telah pun terjadi..
Itu antara aku dan dia..
Setiap hari aku merindui dia..
Tapi pintu hati ini telah tertutup untuknya..

Hanya Allah yang tahu, 
Aku masih lagi mencintainya..
Mungkin bukan jodoh kami..
Tapi kenapa perlu berlaku semua ni..
Kenapa aku dilayan begini?
Aku tak berdosa pada yg tidak didosai..

Dia katakan aku hanya mencari Allah di saat aku susah..
Aku tidak susah sekarang..
Cuma aku rasa tak tenang bersama dia..
Aku telah byk dilukai..
Dia sendiri tak menyedari..
Bahawa aku lebih BAHAGIA begini..

No comments:

Post a Comment