Love. Cinta. Sayang.

Love. Cinta. Sayang.

Sunday 13 March 2011

Aku X Pernah Rasa Sempurna

Aku x pernah menyalahkan takdir..
Memang ditakdirkan begini..
Salah ke aku bahagia dengan hidup aku?

Kau bukan penentu,
Dekat atau tidak aku dengan Allah..
Hanya aku yang tahu..

Sekurang-kurang nya aku bertaubat..
Aku tidak mencari DIA hanya di kala susah..
Aku menjumpai DIA di saat aku hanyut dengan kau dahulu..
Dan aku tak pernah melupakan DIA di saat senang..

Manusia,
Aku sentiasa buruk di matanya..

Biarkan,
Aku tahu siapa diri aku..
Aku kenal diri aku..
Aku tenang di samping DIA..
Walaupun rama yang menunding..

Hanya aku yang tahu..
Ya Allah,
Berikan balasan yang sepatutnya..
Sesungguhnya aku TIDAK BERDENDAM..

Kini,
Hidupku untuk MU..

1 comment:

  1. xpe zetty~~u deserve a better life ~~~aq tetap sokong kaw dari blakang!!!!

    ReplyDelete