Love. Cinta. Sayang.

Love. Cinta. Sayang.

Tuesday 15 March 2011

Hari Ini Saya HAppy

Kau,
Tajuk mcm karangan kanak2 gitu..

Saya sangat gembira malam ni...
I went back from the debate at 4.++ and I needed to prepare myself for the dinner tonight..

Penat speaking..
Ok,let me tell u the full story of today's event..

Debate td berjalan lancar..
Usaha aku mbuahkan hasil..
Group ELS berjaya menyandang gelaran Johan..
Tahniah kpd Nizam, Sonia dan Mat..
Korang mmg the best!!

Ni dia sebenarnya keputusan Debate tu..

GOVERNMENT:

1st Speaker: 37 marks
2nd Speaker: 20 marks
3rd Speaker: 31 marks

OPPOSITION:

1st Speaker: 33 marks
2nd Speaker: 37 marks
3rd Speaker: 35 marks

Semua nya selesai...

________________________________________________________________________________

Aku masuk je blk, trus tbongkang tido..
Baru je tlelap dlm 20 minit..
Terus diorg main gendang rebana ubi kt pintu blk aku..
Rupa2 nya jam dh pkul 5.30..
Dinner pkul 8..
Mampos!!

Aku mmg SUKA jd tukang make up..
Mula2 Elia,
Pastu Kak Ecah,
Then Yaya,
Next Syikin..
MEMANG,
Aku yg plg last siap..

Setelah semua vogue the vast gitu..
KAmi pon turun la..
Semua tgk kami..
MSt jeles and dlm hati ckp..
"Over nya budak2 kebud ni.."
AAK?

Dinner tu best la jugak..
Happening sebab ADA KAMI YE..
QUEEN OF THE NIGHT : YAYA..
Tgk la siapa make up artist dia (masuk lif,tekan butang sendiri)

Dengan muka yang x malu..
Kami keluar dkt2 nk hbs majlis (around 12 mcm tu sbb nak ambk gmbar)
Mcm2 posing ada..
Esok la aku upload..
Penat la..

Okla,nak buat assignment..

p/s: Ada org ckp saya CANTIK..
Malu,sbb jarang pkai cantik2...
Hehehe..

No comments:

Post a Comment