Love. Cinta. Sayang.

Love. Cinta. Sayang.

Monday 11 July 2011

bila DIA bukan milik aku

Belum pernah lagi ada yang lain..
Mampu menggugat tidur lenaku dengan CARA nya..

Belum pernah lagi ada yang lain..
Mampu membuat aku bermimpi dengan TAWA nya..
DIA lain..
Dari yang lain..
Kerana hanya DIA..
Yang mampu membuat aku tawa tika sedih..

Kerana hanya DIA..
Yang sanggup berjaga memujuk tangisku..
Namun..
Bila DIA bukan dia milik aku..
Semua hilang..
Semua lenyap..

Aku rindu layanan tanpa kiasnya..
Aku rindu pesanan tanpa hiasnya..
Kerana DIA hanya tahu..
Meluahkan tanpa  membungakan..
Memberi sayang tanpa  aku sedar..
Aku juga punya perasaan yang sama..
Demi DIA..
Aku bersabar..
Demi DIA..
Aku cuba bersabar..
Kerana SABR ITU INDAH..
Namun andai takdir aku bukan tulang rusukmu sayang..
Aku relakan dirimu..
Kerana aku tahu..
Sejauh mana aku mengejar..
Tak akan mampu kutahan takdir yang berlari..

SATU: AKU SAYANG KAMU
DUA: KAU BUAT AKU SENYUM
TIGA: U ARE MY AFFECTION

No comments:

Post a Comment